Retourneren
Retourbeleid Le coq wielerartikelen
Heb je een artikel besteld, maar wil je dit retourneren? Dat kan bij ons eenvoudig en snel. Lees hieronder de details van ons retourbeleid:
- Retourtermijn: Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.
- Verpakking: We vragen je vriendelijk om het artikel in de originele productverpakking terug te sturen.
- Retourinformatie: Vermeld je ordernummer en naam bij de retourzending, zodat we je retour snel kunnen verwerken.
Retour aanmelden:
Je kunt eenvoudig je retour aanmelden via de onderstaande link:
- Webshop - https://le-coq-wielerartikelen-ntfrij.returnless.com/nl
- Decathlon - https://lecoqwielerartikelen.returnless.com/nl
- Alltricks - https://le-coq-wielerartikelen.returnless.com/fr
- Praxis & Brico - https://le-coq-wielerartikelen-vkvbdd.returnless.com/nl
- ANWB - https://le-coq-wielerartikelen-pn53ym.returnless.com/nl
- Amazon - https://le-coq-wielerartikelen-eqbdr3.returnless.com/nl
Bij Le coq wielerartikelen zijn de retourkosten afhankelijk van het platform waarop je je bestelling hebt geplaatst:
- Webshop, Alltricks: De retourkosten zijn voor de klant. Wij bieden deze retourkosten aan tegen een scherp tarief, zodat het voor jou voordelig blijft om een retour te doen. De kosten kunnen variëren afhankelijk van het platform waarop je de bestelling hebt geplaatst.
- Decathlon, Praxis, Brico, ANWB en Amazon: Gratis retour voor klanten van deze platforms.
Bij twijfel over de kosten of het proces, neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
Verwerking van je retour:
Na ontvangst van je retourzending verwerken wij de terugbetaling binnen één tot twee werkdagen. Houd er rekening mee dat het tot vijf werkdagen kan duren voordat het bedrag op je rekening is bijgeschreven, afhankelijk van je bank.
Producten die niet geretourneerd kunnen worden:
Retourneren is niet mogelijk voor de volgende producten:
- Producten met zichtbare gebruikssporen (gebruikt, gedragen en/of gewassen).
- Producten met ontbrekende onderdelen.
- Producten zonder originele verpakking of met een beschadigde verpakking.
Vragen?
Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice voor meer informatie over het retourproces. We helpen je graag verder!